poniedziałek, 1 czerwca 2020

DZIEŃ DZIECKA 😊



Życzę wszystkim dzieciom tym małym i tym dużym, aby każdy dzień był pełen przygód i wypełniał mijającą chwilę tak, aby we wspomnieniach dawała Wam dużo radości.
Czerpcie siłę i energię z ciepłych przyjaźni, kapiącego deszczu i uśmiechu innych. Szukajcie w sobie siły, entuzjazmu i radości. A nade wszystko pozostańcie dziećmi, cieszcie się dzieciństwem i miejcie marzenia…

Życzę wam najwspanialszych prezentów, takich, które rozwiną w was kreatywność, spostrzegawczość i wrażliwość na drugiego człowieka i inną istotę żyjącą na świecie...


Nie wyrastaj z marzeń 
Joanna Kulmowa

Podobno z tego się wyrasta,
podobno to z czasem się zmienia.
Ty się nie zmieniaj, już taki zostań,
ty nie wyrastaj z marzenia.
Choćby ci było z nim niewygodnie,
choćby nawet z nim było źle ci,
to je troszkę, odrobinkę odmień,
ale go nie wyrzucaj na śmieci.
Będą mówili, żeś jeszcze dziecinny,
będą się może śmiali,
a ty się z nimi nie licz,
ty bądź taki, jaki jesteś, nie inny.
I gdybyś nawet nie mógł sprostać
światu, co zmienia się i zmienia,
to ty się nie martw, taki już zostań
ty nie wyrastaj z marzenia.


Polecam Projekt: https://nieztejziemi.pl/

Do M…
Adam Mickiewicz

(…)Na każdym miejscu i o każdej dobie,
Gdziem z tobą płakał, gdziem się z tobą bawił,
Wszędzie i zawsze będę ja przy tobie,
Bom wszędzie cząstkę mej duszy zostawił.


Moje córki, moja siła
 Joanna Betlejewska

Obie na świat przyszłyście nocą,
Gwiazdy w sercu mym migocą.
Obie jak okruszki małe,
Obie z marzeń, myśli całe.
Kto pomyślałby, że obie
Żyć będziecie w mojej dobie.
Moje szczęścia dwa największe,
Moje córki najpiękniejsze.
Wy dwie życiu sens dajecie,
Wy złe myśli darujecie.
Dzieci moje ukochane,
Dzieci moje wyczekane.
Moje córki, moja siła,
Będę zawsze Wasza miła.
Będę przy Was w każdej chwili,
Choćby w dzwony mi wybili.

„Rodzice powinni nie tyle starać się o to, aby dzieciom pozostawić po sobie dobra, ale żeby dzieci zostawić dobre.” 
Św. Ignacy Loyola

Bądźcie szczęśliwi, dobrzy, uprzejmi, wdzięczni, pełni radości i serdeczności dla wszystkich!


Dzieci 
Gellnerowa Danuta

Wszystkie dzieci
 na całym świecie
 są takie same -
 lubią skakać na jednej nodze
 i lubią zanudzać mamę.

 Wszystkie dzieci
 na całym świecie
 śpiewają wesołe piosenki
 i byle kamyk,
 i byle szkiełko
 biorą jak skarb
 do ręki.

 Podobno dzieci
 na całym świecie
 bywają niegrzeczne czasem,
 lecz to nie u nas,
 nie w naszym mieście -
 to gdzieś za górą, za lasem.


Zapraszam na film pt.: "W głowie się nie mieści":

Pamiętaj:

Jesteś radością tego świata! 
Dobrego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz